Autumn in black

Jutro nije puno obećavalo kada sam se probudila. Trebalo je završiti neke obaveze koje već dugo čekaju. Beskrajno dug red u banci bio je sve što sam očekivala od današnjeg dana. Ali, uspela sam da ga pretvorim u lepo iskustvo. Ponekad je dovoljna limunada u najdražem kafiću da ti dan krene na bolje. Mislite o tome drage moje. I uživajte u svakom trenutku. Pronađite razlog za osmeh što pre.

Nadam se da vam se dopada outfit. Želela sam da izgledam dovoljno pristojno za posetu različitim ustanovama, a da ipak uživam u golim nogama. Moram da priznam da ovu crnu majicu imam već dugo i da je uvek rado nosim.  Čini se da karneri na suknji moje bokove šire, ali koga je briga?! Osećala sam se lepo u tome i to je dovoljno. Zar ne? Naravno, ravna obuća je tu, jer nisam želela da se pozdravim sa svojim stopalima nakon čitavog prepodneva na štiklama.







  



Коментари

Популарни постови са овог блога

Black and burgundy outfit

Adventure

Feel the spring

Tvoje mišljenje mi je bitno, piši mi...

Име

Имејл адреса *

Порука *