Stay strong and wear red






Dobacivaše neki momci dok sam se slikala. Kažu "Nisi, mačko, lepo stala". Okrenuh glavu, pa im odvratih "Nije bitno kako sam ja stala, bitno je da vi to gledate. I, još je važnije da ne razumete zašto stojim tako kako stojim, a o tome pričate. Razumem ja vaše komentare, ali vi moj nećete. Jer macani lavicu nikad neće moći da razumeju." I, tako oni odoše, a ja dobih komentar da sam alapača od najdražeg mi fotografa.
Drage moje, nemojte se ustručavati i saginjati glavu ni pred kim. Budite jake i borbene. Sve što u životu radite je vaš izbor i ne dozvolite da vas pokolebaju. I ne zaboravite da stav pokažete svojim outfitom. 
Volim ovaj džemperak koji sam dobila od mame. Uvek je umela da kupi bolje za mene, nego što bih ja za sebe. Sviđa mi se crvena boja sa ljubičastim podtonovima. Prava je za jesen. Ooo, a šta kažete za moj šešir? Izuzetno sam ponosna što ga imam.
Želim vam prijatan ostatak dana!










Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Feel the spring

Black and burgundy outfit

Adventure

Tvoje mišljenje mi je bitno, piši mi...

Име

Имејл адреса *

Порука *