Two prints



Dva printa su definitivno strava, zar ne? Do skoro nikada ne bih kombinovala tako nešto, ni sama ne znam zbog čega. Pored toga što sam naučila da sebe prihvatam u potpunosti,  postajem smelija i u odevanju, kombinovanju boja, printova, čak i različitih stilova. Da li to znači da sam odrasla, da se osećam dovoljno sigurno u sebe?!
Dakle, obična majica i udoban jeans ( jesam li vam već rekla koliko volim ovaj model bez dugmeta i ostalih gluposti koje se zarivaju u pupak? ) poslužili su mi kao osnova za kombinovanje. Jedne od najlepših patika koje imam ove sezone i jaknica sa kraćim rukavima. Petominutno sređivanje moje ionako neuredne kose u opuštenu punđicu. Bila sam spremna. O, da! Volim ovaj lančić i volim rese... Uživala sam slikajući se, to je sigurno.








Коментари

Популарни постови са овог блога

Black and burgundy outfit

Adventure

Feel the spring

Tvoje mišljenje mi je bitno, piši mi...

Име

Имејл адреса *

Порука *