Windy day



"Ne, ne pomeri se" ...
"Ne može ni tu, duva vetar"...
"Bolje da se vratimo, ovde je jako sunce"... I tako, obiđosmo pola kraja u nadi da ćemo naći savršen kadar za savršenu fotografiju po ovako vetrovitom jutru. I, naravno, nije ga bilo. Savršenstvo ne postoji, drage moje, to smo već odavno naučile (na teži način). A, ako ste još uvek jako mlade i niste to naučile, onda naučite što pre. Zato, volite ono što imate i uživajte u svakom trenutku. Jer, već u sledećem neće biti ni sunca, ni vetra, možda čak nećete imate nikog pored sebe (pa savršen kadar neće ništa značiti). 
Što se tiče outfita, jednostavan mantil možete kombinovati sa različitim aksesoarima. Ja sam se za danas odlučila za svetlu maramu i tamnu torbu. Nisam neko ko voli marame, ali ova je od posebnog značaja. To je poklon najbolje drugarice.








Коментари

  1. Divan autfit, najviše mi se dopadaju čizmice. Po fotografijama, mogu primetiti da su slikane u Mirijevu, to je kraj u kojem i ja živim, presrećna sam što nisam jedina blogerka ovde ahhahaha... ♥
    Poseti moj blog:
    Kika's blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Black and burgundy outfit

Adventure

Feel the spring

Tvoje mišljenje mi je bitno, piši mi...

Име

Имејл адреса *

Порука *