The queen of colors: NUDE

Kišne ulice, zamagljena stakla i gradska gužva... Jutarnji užas, kako bih ja to nazvala.
A još juče je vreme bilo prilično fino. Nije bilo vetra ni kiše, a u vazduhu se osećao miris jeseni. Znate, onaj miris koji podseti na prvi poljubac i naterana nas da poletimo voljenima u zagrljaj. A zvuk lišća pod štiklama dok sam slikala outfit podsećao me je na one divne šetnje i tinejdžerske ljubavi. Nostalgična sam, znam...
Hm, ovaj tanani džemperčić i nude suknja do članka bili su moj jučerašnji izbor. Ove crne polu čizmice obožavam jer su udobne i divne. Bez obzira što imaju štiklu mogu da trčkaram u njima i prisetim se trenutaka kada sam bila dete koje se igralo u parku. Rekoh već, nostalgična sam...
















Коментари

Популарни постови са овог блога

Black and burgundy outfit

Adventure

Feel the spring

Tvoje mišljenje mi je bitno, piši mi...

Име

Имејл адреса *

Порука *