Ordinary winter outfit

Hm, rešila sam danas sa vama da podelim deo svoje jučerašnje šetnje. Jakna iz Zare i Ellesse čizme su dobitna kombinacija kada hoću da izgleda stylish, a da dugo ostanem napolju. Gotovo identična nijansa jakne i čizama ostavlja dosta prostora za kombinovanje. Ja najviše volim uz ovo da nosim moju crvenu torbu koju ste videli ovde. Međutim, juče je moj izbor pao na veliku sivu torbu delom zbog kapice koju nosim, a delom zbog toga što se od velikih torbi ne odvajam, čak i kada je skoro prazna. Volim ovu sivu kapicu, jer mislim da mi uokviri čelo na pravi način i čini da se osećam elegantno bez obzira što po ledu hodam kao patkica. To bi bilo to što se tiče outfita, ali želela sam da vam malo pišem o Skadarliji, te je ovaj post zato i nastao.
Skadarlija. Jedna od meni najdražih ulica veličanstvenog Beograda. Svaka kockica kaldrme ima svoju istoriju koja je čini neophodnom za Beograđane. Namerno govorim o Beograđanima. Jer, turistima je atraktivna kroz objektiv fotoaparata, a nama ova ulica priča mnoge neispričane priče.
Kažu da je tu često sedeo Đura Jakšić. Možda je tu i napisao najbolje pesme, možda je prijateljima baš tu govorio o patriotizmu ili o knezu. Možda se baš tu prvi put u mislima susreo sa Jelisavetom, kneginjom crnogorskom. A ko će znati možda se, dok se noću vraćao kući, baš pri izlazu iz Skadarlije Đuri učinilo da mu Mila trči u susret. Širila bi svoje blede ruke, osmehivala mu se dok Skadarlijom odzvanja zvuk njenih potpetica. I samo bi Skadarlija bila svedok te Đurine sreće.
Koliko li je samo takvih boema bilo?! Koliko snažnih ljudi koji su još snažnije voleli?! O svemu tome priča Skadarlija. Okrenite se kada tu prolazite, možda još uvek možete da vidite nekog Đuru kako iskonski voli neku Milu Popović. Jer, dok je Skadarlije biće i boema, biće inspiracije i umetnosti... Ali, morate osećati Beograd, i morate slušati, ne muziku, već Skadarliju jer ona govori o pravim boemima....










Коментари

Популарни постови са овог блога

Feel the spring

Black and burgundy outfit

Adventure

Tvoje mišljenje mi je bitno, piši mi...

Име

Имејл адреса *

Порука *