Pratite me na Instagramu

уторак, 21. фебруар 2017.

You need old scarf

Definitivno smo se rešili zime, rekli "Zbogom" dugim jaknama i toplim džemperima. I, sad je vreme za prave outfite. Moj današnji predlog jeste da običan outfit osvežite nekim šarenim detaljima. Ja sam izvukla stari mamin šal i nosila ga danas kako bih svoju kombinaciju učinila zanimljivijom. A dobra vest je da se to i njoj svidelo. Obično prevrće očima kada "preturam i kopam" po njenom, istini za volju, daleko skromnijem garderoberu. Imate li vi neke upečatljive aksesoare kojima, kao magičnim štapićem, za tren oka razbijete monotoniju? Ili ih uzimate od mame kao ja?












4 коментара:

  1. Ja ne nosim šalove i marame jer teško podnosim osećaj da me nešto "davi" oko vrata, ali mogla bih da se nateram na promenu, ovde se baš lepo istakao! :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam dugo imala taj osećaj, ali vremenom je nestao. Videćeš već, sama ćeš poeželeti u jednom trenutku...

      Избриши